9 Haziran 2012 Cumartesi

Ben Köleyim İzle





Ben Köleyim İzle

-nbsp;IMDB Puanı : 6.1/10-nbsp;-nbsp;Fragman-nbsp;Ben Köleyim ~ I Am Slave Film izle,Ben Köleyim ~ I Am Slave divx izle,Ben Köleyim ~ I Am Slave Tek Parça Film izle,Ben Köleyim ~ I Am Slave Online film
Filmin Orjinal Adı:Ben Köleyim ~ I Am Slave İzle
Yapım:2010 -#8211; İngiltere,
Tür:Dram,Romantik,Korku,Gerilim
Süre:82 dakika
Yönetmen:Gabriel Range,
Oyuncular:Lubna Azabal, Hiam Abbass, Yigal Naor, Nyokabi Gethaiga, Wunmi Mosaku, Selva Rasalingam, Nasser Memarzia,
Nonso Anozie, Isaach De Bankole,
Görüntü Y.:Robbie Ryan,
Senaryo:Jeremy Brock,
Yapımcı:Donall Mccusker, Andrea Calderwood, Gail Egan, Katherine Butler, Liza Marshall, Pauline Burt, Jamie Carmichael, Gabriel Range, Mark Foligno,
Konusu:Kölelik tabii ki yasadışı ama, güçlü ve kurumsal bir yapı olarak hâlâ varlığını sürdürüyor, hem de medeniyetin kalbi Londra'da. Malia bir gece Sudan'daki köyüne düzenlenen bir baskınla saygın ailesinden koparılıp, Hartum'da bir aileye ev işlerini yapmak üzere satılır. Kilitli kapılar ardında yıllarca eziyet çeker. On sekiz yaşına bastığında Londra'da başka bir zengin aileye satılır ve yine kapalı kapılar ardında esir olur. Gerçek olaylardan esinlenen bu film, Başkanın Ölümü'nün yönetmeni ve İskoçya'nın Son Kralı'nın filminin senarist ve yapımcı ekibi tarafından çekilmiş. Ben Köleyim, modern köle ticareti ve bir kadının özgürlük mücadelesini anlatıyor.. İyi seyirler..
Ben Köleyim İzle izle, Ben Köleyim İzle Full izle, Ben Köleyim İzle Filmini izle, Ben Köleyim İzle Türkçe Dublaj izle, Ben Köleyim İzle Full Film izle

film izle 18

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder