9 Haziran 2012 Cumartesi

Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları İzle





Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları İzle

-nbsp;IMDB Puanı : 5.7/10-nbsp;-nbsp;Fragman-nbsp;Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları ~ Ayna Ayna Söyle Bana -#8211; Mirror Mirror online film izle,Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları ~ Ayna Ayna Söyle Bana -#8211; Mirror Mirror Film izle hd,Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları ~ Ayna Ayna Söyle Bana -#8211; Mirror Mirror Tek Parça Film izle,Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları ~ Ayna Ayna Söyle Bana -#8211; Mirror Mirror online izle
Filmin Orjinal Adı:Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları ~ Ayna Ayna Söyle Bana -#8211; Mirror Mirror İzle
Yapım:2012 -#8211; İngiltere,
Tür:Fantastik
Süre:213 dakika
Yönetmen:Tarsem Singh,
Oyuncular:Julia Roberts
, Sean Bean, Lily Collins, Nathan Lane, Danny Woodburn, Armie Hammer, Joey Gnoffo,
Senaryo:Marc Klein,
Melisa Wallack,
Yapımcı:Brett Ratner, Bernie Goldmann
Konusu:Harika bir komedi filmi sizlerle.. Özellikle Ünlü aktör (Julia Roberts) Kötü kraliçe rolü ile süper bir performans sergilemiştir.. Macera , Aksiyon ve bol komedi olan bir yapımı.. Direkizle.net -amp; Gunlukfilm.com , Ekibi olarak  siz değerli kullanıcılarımızın ekranlarına sunuyoruz.. İyi seyirler..
Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları İzle izle, Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları İzle Full izle, Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları İzle Filmini izle, Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları İzle Türkçe Dublaj izle, Pamuk Prenses-#8217;in Maceraları İzle Full Film izle

online sinema film izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder