28 Haziran 2012 Perşembe

Zırtapoz İzle





Zırtapoz İzle

-nbsp;IMDB Puanı : 6.4/10-nbsp;-nbsp;Fragman-nbsp;Zırtapoz -#8211; Zoolander Tek Parça izle,Zırtapoz -#8211; Zoolander izle,Zırtapoz -#8211; Zoolander seyret,Zırtapoz -#8211; Zoolander Online izle
Filmin Orjinal Adı:Zırtapoz -#8211; Zoolander İzle
Yapım:2001 -#8211; ABD,  Avustralya,  Almanya,
Tür:Komedi,  Romantik, Dram
Süre:89 dakika
Yönetmen:Ben Stiller,
Oyuncular:Natalie Portman, Milla Jovovich, Ben Stiller, Owen Wilson, Paris Hilton, Will Ferrell, Heidi Klum, David Duchovny, Christian Slater,
Görüntü Y.:Barry Peterson,
Senaryo:Ben Stiller, John Hamburg, Drake Sather,
Yapımcı:Ben Stiller, Scott Rudin, Joel Gallen, Stuart Cornfeld,
Konusu:Derek Zoolander, yakışıklı ve zeki bir modeldir, magazin dünyasını atlatarak üç yıl üst üste en iyi model seçilerek ününe ün katmıştır. Fakat yani yüzler aranmaya başlanmış ve en iyi modelliği moda dünyasına yeni adım atan Hansel'e kaptırmıştır. Bu hayal kırıklığını kaldıramayan Derek, zeki olduğunu da ispat etmek ister. Ailesinin yanında iş bulmak ister fakat beceremez, mecburen yine eski hayatına döner fakat bu sefer sadece yakışıklığı ile değil aklı ile de kendini ispatlayabileceğini savunur.. İyi seyirler..
Zırtapoz İzle izle, Zırtapoz İzle Full izle, Zırtapoz İzle Filmini izle, Zırtapoz İzle Türkçe Dublaj izle, Zırtapoz İzle Full Film izle

internetten film izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder