30 Temmuz 2012 Pazartesi

Ömer Beni Öldürdü İzle





Ömer Beni Öldürdü İzle

-nbsp;IMDB Puanı : 6.7/10-nbsp;-nbsp;Fragman-nbsp;Ömer Beni Öldürdü -#8211; Omar m-#8217;a tuer Online Sinema,Ömer Beni Öldürdü -#8211; Omar m-#8217;a tuer divx izle,Ömer Beni Öldürdü -#8211; Omar m-#8217;a tuer indirmeden izle,Ömer Beni Öldürdü -#8211; Omar m-#8217;a tuer seyret
Filmin Orjinal Adı:Ömer Beni Öldürdü -#8211; Omar m-#8217;a tuer İzle
Yapım:2011
Tür:Korku,Gerilim,Macera,Aksiyon
Konusu:Olaylar, bir kadının kendi evinde bıçaklanarak öldürülmesiyle başlar. Evde kadının kanıyla yazılmış, bahçıvanını işaret eden "Ömer beni öldürmek..." şeklinde bir not da bulunur. Ömer, işleri kolaylaştıran bir şüpheli; eğitimsiz, cahil ve mahkemede kendini savunamayan bir Faslı göçmendir.. İyi seyirler..
Ömer Beni Öldürdü İzle izle, Ömer Beni Öldürdü İzle Full izle, Ömer Beni Öldürdü İzle Filmini izle, Ömer Beni Öldürdü İzle Türkçe Dublaj izle, Ömer Beni Öldürdü İzle Full Film izle

full film izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder